Dział pomocy

Masz pytanie odnośnie logowania, rejestracji lub innej tematyki z zakresu serwisu? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli po przejrzeniu całości nie znajdziesz odpowiedzi, przezjdź do działu kontakt i napisz do nas wiadomość.



Rejestracja i aktywacja konta

W jaki sposób mogę założyć konto ?

Na stronie głównej serwisu KlubSeniora.pl w prawym górnym rogu klikamy na zieloną ikonkę Logowanie/Rejestracja. Jeśli nie mamy konta na serwisie to tworzymy nowe. W okienku logowanie w jego prawym dolnym rogu klikamy na ikonkę Zarejestruj nowe konto. Możemy wybrać opcję przez Facebooka , Twittera albo tradycyjnie poprzez swojego maila. Wpisujemy maila i hasło, akceptujemy politykę prywatności i klikamy na Zarejestruj się. Na podany mail przyjdzie odpowiedź z aktywacją konta. Należy w niego kliknąć i gotowe. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym działem pomocy http://klubseniora.pl/kontakt 

Powodzenia!

Nie otrzymałam/-em wiadomości z linkiem aktywacyjnym - co mam zrobić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić folder SPAM skrzynki pocztowej. Jeśli wśród niechcianych wiadomości nie znajdziesz tej, która dotyczy aktywacji konta w serwisie klubseniora.pl, to skontaktuj się z naszym działem pomocy.

Co mam zrobić, jeśli link aktywacyjny nie działa?

W pierwszej kolejności skopiuj cały link i wklej go w pasek adresowy przeglądarki, a następnie naciśnij enter. Jeśli mimo tego, Twoje konto nie zostanie aktywowane, to skontaktuj się z działem pomocy.

Jak mogę dodać zdjęcie do swojego konta?

Po zalogowaniu się w opcji dane podstawowe ( twój avatar ) klikamy na wybierz plik i jeśli mamy zdjęcie umieszczone na pulpicie swojego komputera , klikamy w nie, następnie wybieramy otwórz i zapisujemy zmiany, których prostokątna zielona ikonka znajduje się pod danymi osobowymi. 

W razie problemów prosimy o kontakt z naszym działem pomocy http://klubseniora.pl/kontakt 

Powodzenia!

Dlaczego muszę uzupełniać profil użytkownika?

Ponieważ łatwiej bedzie innym w odnalezieniu ciebie, co zwiększy szanse na zawarcie nowych znajomości, dzieleniu pasji i zainteresowań

W razie problemów prosimy o kontakt z naszym działem pomocy http://klubseniora.pl/kontakt 

Powodzenia!

Czy muszę uzupełniać profil prawdziwymi danymi?

Nie jest to koniecznością, jednak w celu ułatwienia kontaktu należy uzupełnić profil o prawdziwe dane. Przyda się to również do wystawienia faktury 

W razie problemów prosimy o kontakt z naszym działem pomocy http://klubseniora.pl/kontakt 

Powodzenia!

Zapomniałam/em hasło. Jak je odzyskać?

W miejscu logowanie/rejestracja pod niebieską ikonką "zaloguj" widnieje pytanie: Zapomniałeś hasła? Należy na nie kliknąć i skorzystać z dalszych instrukcji.

W razie problemów prosimy o kontakt z naszym działem pomocy http://klubseniora.pl/kontakt 

Powodzenia!

Jestem zalogowany/a, ale nie mam do wszystkiego dostępu. Co zrobić?

Prawdopodobnie nie zostało wykupione konto premium dzięki któremu można mieć nieograniczony dostęp. 

W razie problemów prosimy o kontakt z naszym działem pomocy http://klubseniora.pl/kontakt 

Powodzenia!

Dlaczego muszę logować się kilka razy?

Każdy kto nie jest aktywny w serwisie zbyt długo musi się zalogować ponownie, ponieważ po jakimś czasie wygasa sesja. Jeśli po zalogowaniu wystąpią problemy należy odświeżyć stronę

W razie problemów prosimy o kontakt z naszym działem pomocy http://klubseniora.pl/kontakt 

Powodzenia!

Usunięcie konta

W jaki sposób mogę usunąć konto?

Usunięcie konta odbywa się za pośrednictwem administratora portalu Klub Seniora. Wystarczy przesłać stosowną informację na adres mailowy; info@klubseniora.pl, a konto na życzenie Użytkownika natychmiast zostanie usunięte

Faktury i rachunki

Gdzie mogę znaleźć swoje faktury i rachunki?

Logujemy się do serwisu Klub Seniora. Wykupujemy konto. Potwierdzenie wykupienia zostaje wygenerowane i przesłane na adres mailowy podany przy rejestracji konta. Potwierdzenie zawiera min. numer zamówienia oraz dane do przelewu. Przechodzimy do zakładki ZAMÓWIENIA i tam znajdują się faktury do pobrania i zapłaty. Każda faktura zawiera nazwę towaru lub usługi, ilość, kwotę jak również numer konta bankowego i informację o płatności elektronicznej.

--